שאלות נפוצות
ענף הביטוח הינו ענף מורכב ביותר עם מגוון פוליסות ביטוח שונות והרכבים שונים של כל פוליסה בהתאמה אישית לצרכי כל לקוח. הדרך הטובה ביותר למענה לכל שאלה היא באמצעות ייעוץ בפגישה אישית אך ריכזנו מעט שאלות ותשובות החוזרות על עצמן עבורכם.
סוכנות ביטוח אישית או טלפונית?
בעת האחרונה יש דילמה בין סוכנות ביטוח אישית לזו הטלפונית שמפעילות מספר חברות. בעוד שאלו הטלפוניות לעתים זולות יותר בעלויות שלהן, אין כמו יחס אישי וסוכן ביטוח המכיר אותך ודואג לך אישית לאורך שנים (ולא מוקדן זמני שמתחלף כל מספר חודשים) על מנת להעניק לך שירות איכותי בעת צרה ופתרון יעיל עבורך.
כמה קריטית פוליסת ביטוח צד ג' בדירה?
אין ספק שמדובר בסעיף קריטי ביותר שכן הוא מכסה עלויות רבות שייתכן ותאלצו לשלם אישית במיקרה הצורך:
- פועל אשפה ניפצע עקב מכשול בבניין שלכם ותובע אתכם יחד עם שאר הדיירים.
- קצר חשמלי בדירה שלכם יצר שריפה שפגעה בדירת השכנים.
- הילד פגע עם הכדור ברכב שחנה בחניון הבניין וניפץ את השימשה שלו.
- נזילת מים חמורה יצרה רטיבות בגג של השכן מלמטה.
יש עוד כהנה וכהנה דוגמות למצבים בהם תיתבעו ותיאלצו לשלם כסף רב במידה ולא יהיה לכם ביטוח צד ג' לדירה.
תיקון רכב לאחר תאונה במוסך הסדר או כל מוסך?
חברות הביטוח מעדיפות לעבוד עם מוסכים שבהסדר עימם, מוסכים שעברו בדיקה מקיפה והוגדרו להם סטנדרטים לעבודה מול סוכנות הביטוח. בדרך זו ההליך מהיר ולרוב יעיל יותר עבור כולם. במידה ותירצו מוסך שאינו בהסדר אתם רשאים לעשות זאת לאחר בדיקת שמאי רכב וקביעת גובה התיקון ובמיקרה שכזה רק לאחר תשלום כל עלויות התיקון יבוצע החזר של חברת הביטוח אליכם.
יש עוד סוגיות רבות בתחום הביטוחים ואלו הן רק דוגמאות סימליות מהן.